ÁSZF
Vásárlási információk és általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Általános szerződési és felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a
www.goldenvoice.hu Webáruháznak, úgy figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és
Felhasználási Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat,
amennyiben minden pontjával egyet ért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződés papír alapon nem kerül iktatásra, elektronikus formában kerül megkötésre, a nem
regisztrált vásárlók számára a későbbiekben nem kereshető vissza, de a regisztrált felhasználók
profiljukban megtekinthetik korábbi megrendeléseiket. A jelen általános szerződési feltételek és
tájékoztató azonban bármikor lementhető és előhívható.
Webáruházunk működése során magatartási kódex nem irányadó.
A szerződés nyelve magyar.
Webáruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával, vagy termékeinkkel
kapcsolatban felmerült kérdésekről az alábbi elérhetőségeinken kaphat további információt.
Ügyfélszolgálat hétköznap 9-17 óráig:
Telefon: 06301941910
e-mail: info@goldenvoice.hu

A szerződés lényeges pontjai:
·      Üzemeltetői adatok
·      Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
·      Rendelési információk
·      A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
·      Rendelés lépéseinek bemutatása
·      Szállítási információk
·      A szállítástól elállás
·      A termék visszaküldése
·      Az elállási jog ismertetése

·      Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
·      Megrendelés módosítása, törlése
·      Kivonat a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014 (II.26) kormányrendeletből
·      Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok: On Air Produkciós Kft. (a továbbiakban úgy is, mint „Webáruház”)
Székhely: 1037 Budapest, Farkastorki út 48.
Adószám: 13729295-2-41

Cg. 01-09-870197 (Vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
nyilvántartásában)
telefonszám: 06301941910
e-mail cím: info@goldenvoice.hu

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A www.goldenvoice.hu weboldalról az ott megjelenített termékek rendelhetőek meg on-line. A
Webáruház a csomagokat házhoz szállítással juttatja el a megrendelőkhöz.
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett
találhatók. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási
költséget, ami a fizetési folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Szállítás
menüpontban és az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek között is megtekinthető. Külön
csomagolási költséget nem számítunk fel!
Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk
a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a
vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, illetőleg
mindkét fél jogosult arra, hogy elálljon a szerződéstől.

Rendelési információk
A vásárlás nem kötött regisztrációhoz, annak elvégzése nélkül is adhat le rendelést.
Amennyiben szeretné, hogy a legközelebbi vásárlás alkalmával csupán a kosár tartalmát kelljen
összeállítani, akkor érdemes név, cím, e-mail cím, telefonszám valamint egy jelszó megadásával
regisztrálni a www.goldenvoice.hu oldalon.
A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 17 óráig történik. A nap 24 órájában van lehetőség a
rendelés leadására, amennyiben az a megrendelések feldolgozási idején kívül esik, úgy a következő
munkanapon kerül feldolgozásra.
Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3-5 munkanap.
A webáruház nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül
álló okok miatt történő, előzetes bejelentés nélküli termék vagy szállítási feltételek változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes
egészben. Ez készlethiány miatt fordulhat elő. Ilyen esetben telefonon felvesszük a kapcsolatot az
ügyben a megrendelővel.
Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
Amennyiben a rendelés visszautasítására vagy részteljesítésre kerül sor, az előzetesen
bankszámlánkra utalt összeget visszatérítjük a megrendelő pénzforgalmi bankszámlájára.

Rendelés menete:
1.   A kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka
esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba
helyezi.
2.   A Kosár „Tartalma” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket.
Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A „Törlés”
gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség megadását követően automatikusan
frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „kosár frissítése” gombot. A kosár
automatikusan megjeleníti a rendelés – szállítási díj nélkül számított – végösszegét.
3.   Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a
végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a
“Tovább a pénztárhoz” gombra.
4.   Ezt követően lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új
vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni*.
Ha korábban már vásárolt a www.goldenvoice.hu Webáruházunkban, úgy adja meg a korábbi
regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát.
Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait (név, cím, e-
mail cím, telefonszám), amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak
be kell jelentkeznie.
Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg nevét, számlázási-, szállítási- és e-mail címét valamint
telefonszámát. Ezekre az adatokra a megrendelés teljesítéséhez van szükségünk, regisztráció nélküli
vásárlásnál nem tároljuk el az adatait.

Fontos, hogy ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen ezen információk alapján kerülnek
számlázásra és kiszállításra a kiválasztott termékek.
Regisztrált vásárlók a regisztrált adataikat bármikor visszakereshetik és módosíthatják a profiljukban,
illetőleg a megrendelés során, a megrendelés véglegesítése előtt. Nem regisztrált vásárlók a rendelés
véglegesítését megelőzően ellenőrizhetik a megadott adatok helyességét a megrendelés
véglegesítése előtt.
5.   A következő lépésben választhatja ki a szállítási módot.
Házhoz szállítás 3-5 munkanapon belül.
6.   Ezt követi a fizetési mód kiválasztása.
Fizethet utánvéttel, előre utalással és OTP Simple használatával.
A külföldről érkező megrendeléseket kizárólag előre utalással tudjuk teljesíteni.
7.   A rendszerünk kiszámolja a számla végösszegét és a szállítási költséget.
8.   Ha egyetért a rendelés tartalmával, akkor annak elküldéséhez kattintson a „Megrendelés”
gombra.
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges. Amennyiben regisztrálni szeretne, a
jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási
és számlázási adatok megadása nélkül! A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások
alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Minden rendelésről e-mail visszajelzést küldünk a regisztráció, illetőleg a megrendelés során
megadott e-mail címre. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt
kap a rendelés beérkezéséről. További információért hívja az ügyfélszolgálatot vagy e-mailben küldje
el kérdését, kérését.

Fizetési feltételek
A megrendelt termék ellenértékét – amennyiben Ön ezt nem fizette még ki a megrendelés teljesítését
megelőzően átutalással – a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a
megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
Lehetőséget biztosítunk a csomag értékének banki átutalással előre történő kiegyenlítésére. Ebben
az esetben a csomagot a vételár beérkezése után küldjük.
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes
vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben. Banki
átutalás útján történő fizetési mód választása esetén a megrendelés az ellenértékének a
Webáruházunk bankszámláján történő maradéktalan jóváírásával egyidejűleg véglegesedik, és a
szállításra csak ezt követően kerülhet sor. Amennyiben a megrendelés visszaigazolását követő 5
napon belül a teljesítésre nem kerül sor, úgy a megrendelés hatályát veszti.

OTP Simple fizetési mód választása esetén a megrendelés akkor véglegesedik, és az azt követően
kerül feldolgozásra, hogy a fizetés megtörténtéről az OTP Simple Kft. tájékoztatta Webáruházunkat.

Szállítási információk
A www.goldenvoice.hu Webáruház csomagjait a GLS futárszolgálat szállítja. A szállítás határideje a
megrendelés véglegesedésétől számított: 3-5 munkanap
·       Díja belföldön 1190 Ft
A külföldre történő szállítás költsége minden esetben egyedi díjszabás alapján történik.
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és a termékeken
esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni, amennyiben az nem a
tévesen küldött termékre vonatkozik!
Amennyiben a kézbesítés első alkalommal történt megkísérlésétől számított  10 napig sem kerül
átvételre a küldemény, úgy a GLS futárszolgálat visszaküldi a csomagot a webáruháznak, de a
szállítási díjat ebben az esetben a megrendelőre köteles megtéríteni a webáruház részére.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor
ki tudja fizetni annak díját a futárnak!
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelő köteles
megfizetni a webáruház részére, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő
átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

A szállítástól elállás a Webáruház által
Ha a www.goldenvoice.hu Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem áll módjában
teljesíteni, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, a hibás adatok
korrekcióját a megrendelő nem kívánja elfogadni, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll
módjában nyújtani, úgy jogosult elállni, és köteles erről a megrendelőt a regisztráció, vagy a
megrendelés során megadott e-mail címre megküldött e-mail útján tájékoztatni.
A fogyasztót megillető elállás joga
A fogyasztónak minősülő megrendelő a szerződéstől legkésőbb a megrendelt termékek átvételétől
számított tizennégy munkanapon belül, indokolás nélkül elállhat, amennyiben a részére kézbesített
termék csomagolását még nem bontotta fel. A Webáruház a megrendelő által jogszerűen gyakorolt
elállás esetén köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállás
következtében részére visszaküldött, eredeti csomagolású termék kézhezvételétől számított
tizennégy napon belül visszatéríteni. A vételár azonban mindaddig visszatartásra kerül, ameddig a
termék Webáruházunkhoz visszaküldésre nem került, vagy kétséget kizáró bizonyossággal igazolásra
nem került, hogy az eredeti, bontatlan csomagolású termék visszaküldésre került.

A termék kibontásával az elállási jog megszűnik, ezért terméket csak eredeti, további értékesítésre
alkalmas állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában veszi vissza a
Webáruház. A csomagot ajánlott levélként küldje meg a 1145 Budapest Róna utca 174. Vitamin
Centrum címre. Utánvéttel vagy címzett fizet szolgáltatással megküldött küldeményeket nem áll
módunkban átvenni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása esetén az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban
felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A goldenvoice.hu
Webáruház azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának
megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható
állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását,
tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülése az ő érdekkörében felmerülő ok
idézte elő.
Az elállás joga a 45/2014. Korm. rendelet 2. melléklete szerinti nyilatkozat-minta alkalmazásával is
gyakorolható. A nyilatkozat-minta a jelen ÁSZF 2. számú mellékletét képezi.
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését a termék átvételétől számított 14 napon
belül megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon megtett
nyilatkozatával.
A megrendelt terméket postai úton juttassa vissza a cégünk címére (1145 Budapest Róna utca 174.
Vitamin Centrum). Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a
Vásárlót terhelik. Az utánvéttel, illetve címzett fizet szolgáltatással feladott csomagokat nem áll
módunkban átvenni!
Kiemelten ügyeljen a termék és annak csomagolásának épségére, ugyanis a sérülésekből eredő
károknak megtérítése a Vásárlót terheli!
Higiéniai és egészségvédelmi okokból az elállási jog nem gyakorolható, amennyiben a termék
csomagolása sérült, vagy a termék kibontására már sor került. Amennyiben a termék kibontását
követően kerül webáruházunk részére visszaküldésre, úgy a vételár visszatérítésére nincs mód, és a
termék kerül a vásárló részére visszaküldésre. Az ezzel felmerülő valamennyi költség a megrendelőt
terheli.
A csomagnak a Webáruházhoz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a
csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbi viták
elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt).
Hibás teljesítés
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (futár) jelenlétében derül ki,
hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék
visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a

küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia!
Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
A Webáruházat terhelő kellékszavatossági és termékszavatossági kötelezettségről a jelen ÁSZF 1.
számú mellékletében található tájékoztatóról található bővebb információ.
Webáruházunkból történő rendelések kapcsán felmerülő nem várt viták esetén lehetőség van
békéltető testülethez fordulni. A webáruház üzemeltetőjének székhelye szerint illetékes békéltető
testület:
Budapesti Békéltető Testület
székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Az Elállástól való kormányrendeletet itt tekinthetik meg:
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
http://mintawebaruhaz.nfh.hu/hu/informaciok/elallasi-es-felmondasi-jog
Tévesen kiküldött termék cseréje
Megrendeléseink teljesítésekor különösen ügyelünk, hogy hibátlanul teljesítsük a megrendelést.
Ennek ellenére némely esetben előfordul, hogy nem a megfelelő termék kerül a csomagba.
Amennyiben nem a megrendelésben megjelölt (esetleges telefonon módosított) termék került
Önnek kiszállításra, úgy azt jelezze az info@goldenvoice.hu e-mail címre. Az esetlegesen tévesen
összerakott megrendeléseket azonnal igyekszünk kijavítani. Ilyen esetben kérjük, hogy ajánlott
levélként (ne utánvéttel, vagy címzett fizet szolgáltatással) adják postára a tévesen kiküldött
terméket. A többletszállításból eredő költségeket visszatérítjük megrendelőink bankszámlájára.
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld
az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó
és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét
rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz
ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése
visszavonására elektronikus úton.
A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a megrendelés tényéről,
ezután már csak személyesen vagy a “Kapcsolat” menüpont alatt található elérhetőségek
valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. A megrendelés utólagos
módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (info@goldenvoice.hu).

alján biztosított, továbbá kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését,
módosítását bármikor kérheti írásban az info@goldenvoice.hu e-mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyvről
szóló 2013. évi V. törvény, a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014 (II.26)
kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény
rendelkezései az irányadók.
A megrendelésének rögzítésével elfogadja a www.goldenvoice.hu Webáruház általános szerződési
feltételeit, továbbá hozzájárul az adatoknak a fentiek szerint történő adatkezeléséhez.

Az Elállástól való kormányrendeletet itt tekinthetik meg:
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043
1. sz. melléklet

2. sz. melléklet

Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: ………………………………………………………………………………………………………………………

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási
jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés tekintetében: 4

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó(k) neve:……………………………………………………………………………………………………….
A fogyasztó(k) címe:………………………………………………………………………………………………………..

Kelt………………………………………………..

……………………………………………………..